Iron Miners
It is currently Sun Nov 19, 2017 12:39 am

All times are UTC - 5 hours [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 96 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Next
Author Message
 Post subject: 3 Anthracite Mine Tours in One Day
PostPosted: Mon Apr 13, 2009 6:51 pm 
Offline
User avatar

Joined: Fri Jul 15, 2005 2:34 pm
Posts: 6906
Location: Within 60 Miles of the Northern Anthracite Field
tour all 3 anthracite mine tours in one day, Sunday May 17 2009. limited to 30 people including kids. we will be meeting at the lackawanna mine tour in scranton at 8:30 am. cost will be $30.00 to cover tour tickets and the rest will go to some kind of equipment restoration, right mike.... haha! more details to follow. giving an early announcement on here for the diehards, official announcement will be on the ugm site this week. sign up by emailing me @..... chris@undergroundminers.com reserve your spot soon cause these fill up quick!

thanks.........

_________________
Come over to the Dark Side....... We have Cookies!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Apr 13, 2009 10:14 pm 
Offline
User avatar

Joined: Wed Feb 20, 2008 9:04 pm
Posts: 381
Location: WILKES-BARRE PA
well yo know ill be there, ill help mike A. out with the N0 9 tour ! :D ... I already have it planed out... you know what im talkin about.. haha :roll:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Apr 13, 2009 10:21 pm 
Offline
User avatar

Joined: Fri Jul 15, 2005 2:34 pm
Posts: 6906
Location: Within 60 Miles of the Northern Anthracite Field
funny mike and i were discussing that exact same thing, except youll be doing more than helping........... :lol:

_________________
Come over to the Dark Side....... We have Cookies!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Apr 13, 2009 10:30 pm 
Offline
User avatar

Joined: Wed Feb 20, 2008 9:04 pm
Posts: 381
Location: WILKES-BARRE PA
now see here... that there... pfff grubbble grubble... shaft... hospital... train... gruble...bafff pffff ..... tours done ! tips are appreciated 8)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Apr 14, 2009 6:30 am 
Offline
User avatar

Joined: Fri Jul 15, 2005 2:34 pm
Posts: 6906
Location: Within 60 Miles of the Northern Anthracite Field
i think a mike a. impersonation will be in order as well.......

_________________
Come over to the Dark Side....... We have Cookies!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Apr 17, 2009 1:04 am 
Offline
User avatar

Joined: Fri Jul 08, 2005 12:41 pm
Posts: 2927
Location: Hard coal region, PA
paint a black mustache above your flapper while you're at it

_________________
This ain't longwall... this is long hole!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Apr 17, 2009 6:15 pm 
Offline

Joined: Sun Aug 10, 2008 5:15 pm
Posts: 381
Location: State College, PA
someone gonna take pictures and postem???


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Apr 17, 2009 10:46 pm 
Offline
User avatar

Joined: Fri Jul 15, 2005 2:34 pm
Posts: 6906
Location: Within 60 Miles of the Northern Anthracite Field
youre not gonna make it? ah well. anyways it will not be too different from this one: http://undergroundminers.com/tour7.html but we will be changing a few things up this time so youre gonna miss out on a few things i guess. dont worry we plan to run at least 2 more this summer.

_________________
Come over to the Dark Side....... We have Cookies!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Apr 18, 2009 11:44 am 
Offline

Joined: Sun Mar 01, 2009 7:58 pm
Posts: 77
Location: mahanoy city pa
Are we still gonna do pioneer in the dark?

_________________
the answer is always 1 if its enough.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Apr 18, 2009 12:36 pm 
Offline
User avatar

Joined: Fri Jul 08, 2005 12:41 pm
Posts: 2927
Location: Hard coal region, PA
heck yeah man!

_________________
This ain't longwall... this is long hole!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Apr 18, 2009 3:23 pm 
Offline
User avatar

Joined: Fri Jul 15, 2005 2:34 pm
Posts: 6906
Location: Within 60 Miles of the Northern Anthracite Field
and we are going to do something a bit different at no.9 too.

_________________
Come over to the Dark Side....... We have Cookies!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Apr 18, 2009 4:06 pm 
Offline
User avatar

Joined: Tue Sep 16, 2008 6:51 pm
Posts: 1423
Location: SW Indiana
Beside take me?

:) :)

_________________
I don't have all the answers.
I don't even know all the questions!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Apr 18, 2009 5:44 pm 
Offline
User avatar

Joined: Fri Jul 15, 2005 2:34 pm
Posts: 6906
Location: Within 60 Miles of the Northern Anthracite Field
yep :wink:

_________________
Come over to the Dark Side....... We have Cookies!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Apr 18, 2009 10:34 pm 
Offline
User avatar

Joined: Fri Jul 08, 2005 12:41 pm
Posts: 2927
Location: Hard coal region, PA
"take me" in the no. 9......hmmm

_________________
This ain't longwall... this is long hole!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Apr 18, 2009 10:44 pm 
Offline
User avatar

Joined: Tue Sep 16, 2008 6:51 pm
Posts: 1423
Location: SW Indiana
You're not twisting my words are you? :twisted:


I was think along the lines of the Van Wagner Song:

http://www.kikomusic.com/mp3s/van/Bootleg_Miner.MP3

_________________
I don't have all the answers.
I don't even know all the questions!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 96 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Next

All times are UTC - 5 hours [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group